Batiscafo Katiuskas

 

Anuncis

19 Setembre, 2011. Etiquetes: , . música, videos.

2 comentaris

  1. albadanes replied:

    Vaig comprar-me el Dvd del concert, vaig instal·lar-me al sofà de casa els meus pares, vaig escoltar atentament, vaig cantar i vaig plorar d’emoció. Tot plegat mentre pensava que no haver pogut anar a aquest concert era una de les coses que més m’arrepentiria d’aquell any.
    Encara heu de portar les katiusques a Olot? Quina manera de ploure!

    • fatimaroc replied:

      A mi també m’hagués agradat anar-hi, però no penso que sigui impossible, encara estan en actiu i podria repetir-se…. Jo sempre penso en aquell últim concert que Ramones va fer al Zeleste i que no vaig anar només per mandra de sortir…. fa una mica de ràbia, una mica de ràbia…

Deixa un comentari

Trackback URI

